TURKIJE, AFRONDING VAN ONS RONDJE MIDDLL ZEE - Reisverslag uit Ankara, Turkije van willem en heleen koers - WaarBenJij.nu TURKIJE, AFRONDING VAN ONS RONDJE MIDDLL ZEE - Reisverslag uit Ankara, Turkije van willem en heleen koers - WaarBenJij.nu

TURKIJE, AFRONDING VAN ONS RONDJE MIDDLL ZEE

Door: Willem en Heleen

Blijf op de hoogte en volg willem en heleen

24 November 2009 | Turkije, Ankara

Wij zijn lang nog niet zover dat we zeggen: "en nu naar huis".Weliswaar bevinden we ons nu in Turkije, het laatste Aziatische land van onze trip, maar de zuidkust van dit land behoort geheel tot onze oorspronkelijke wens: meer te weten te komen en te genieten van de Fenicise,Griekse,Romijnse, Helleense en Byzantijnse kunst.
Met genoegen vermelden we dat de Syrische-Turkse grenspassage de snelste en vriendelijkste was die we hebben meegemaakt: slechts twee en een half uur duurde het en we werden een auto rijker, maar dat laatste moest gecorrigeerd worden anders kwamen we daardoor ook weer niet door de slagboom. Een nerveuse hulp van het reisbureau hielp ons er prima door. Hier en daar wat Euro,s schuiven en het was voorelkaar. Een goede aanrader voor anderen die grenzen in Noord Afrika passeren: neem een reisbureau-agent die de taal spreekt en die van wanten weet..
In Antalja namen wij afscheid van Hans en Margreet, die oorspronkelijk met de Wassenborgs meereden, maar later grotendeels met ons en met Dinno en Riet meereden; zij hadden primair al aangegeven in Antalja ons te verlaten en per vliegtuig naar Nederland terug te reizen.
We zijn nu nog met vier tevreden reisgenoten over en genieten van onze prachtige rit langs de Zuidkust van Turkije. Dit is nog volop een deel van onze vakantie en we denken pas na de passage van Istanboel aan de terugreis te beginnen. De wegen zijn goed en de natuur is prachtig.

• 24 November 2009 - 19:55

JWK:

Doe maar rustig aan hoor! Iedereen waait hier uit zijn verschoninkie;-)

• 25 November 2009 - 08:03

Juliette:

Dus, geniet nog volop!! Je bent er nu en hebt alle tijd.

• 25 November 2009 - 13:12

Ingrid:

geniet nog maar even van al het moois onderweg wij zijn thuis een heel eind opgeschoten en in den dolder nog geen bomen omgewaaid Rome was prachtig erg van genoten lieve groet henk en ingrid

• 25 November 2009 - 15:19

Freek En Evelyn:

misschien kun je nog ergens golfen. het barst van de prachtige banen daar in de buurt van Antalya en ook aardige Turken! Veel plezier nog en wij zullen de Sint jullie groeten overbrengen..tot gauw en
    ciao! f en e

• 26 November 2009 - 00:48

Kiki:

Lekker in de zon blijven daar,het huis loopt niet weg en wordt goed bewaakt.Genoten van jullie verslagen.
    Groeten,Kiki en Edgar

• 26 November 2009 - 18:40

Taco En Nel:

zijn net weer terug uit spanje en hebben jullie reisverslagen weer gelezen. jullie maken wel wat mee. blijven genieten en denk maar niet aan den dolder. het huis blijft wel staan ondanks het slechte weer.